GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Klassik Trolla

Hej på er.
Idag i skolan hade vi So No bild och sen kemi :(
På kemin så fick vi typ blanda saltsyra med vatten natriumhydroksid
och btb. Det tillsammans blev blått först var det gult sen blev hela grejen blå!
Cooolt!
Efter skolan träffade jag Esmeralda.
Vi gick hem till henne och pratade en stund sen behövde jag gå.
Nu sitter jag och pluggar ihjäl mig inför fysik provet nästa vecka. Och alla läxor jag har till imorgon.
Hahah klassik Trolla att läsa in allt dagen innan :P
Snart ska jag kolla på film.
Imorgon blir det skridskor. :D
Kommer inte blogga mera sen så..
nu kommer lite bilder.

Haha misstolk när jag skulle rita ett provrör med saltsyra och en magnesium bit i :P

viktor på kemin.

Moa på kemin.




cooolt

Andra gruppens är fortfarande gul

wolALA
Lite mera natriumhydroxid och den är blå!!




Kommentarer
Postat av: Ewe

Hihi, du är som jag. Har prov i morgon och börjar plugga nu, kvällen innan.. klassisk Trolla och Ewe! :-D

2012-01-19 @ 22:49:34
URL: http://calleme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback