GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Ishockey! Sverige Ryssland!

Hej på er!
Igår var jag på Ishockey med Jacqueline Viktor och Oskar :)
Det var jätteroligt :P
Oscar hade med sig sverige flaggor och en tuta som han vifta och tuta med varje gång sverige gjorde mål.
Sorligt nog van ryssland med 3-7
Men jag och jacqueline brydde oss inte så mycket om matchen vi kollade på snygga killar :P
(DET fanns 1) Idag har jag varit hos mammas kompis och hälsat på. det har varit mysigt och soligt idag :)
Nu ska jag och Mamma ut och äta middag på resturang :D
Så jag kanske uppdaterar senare om jag orkar :)
Annars får ni ha en trevlig kväll :)
Hahah viktor och Oscar jacqueline och jAG :)
Häftigt
Jag viktor Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback