GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Filmning





Hej förlåt att jag inte har uppddaterat. Men jag hade så mycket att göra igår.
På Dagen igår så filmade jag Mammas musik video.
(DET VAR SÅ PINSAMT)
Vi åkte först ut till nåt random ställe som hette Masmo.
Och mamma är som vanligt sjukt pinsam på tunnelbanan.
Killen framför henne hade tydligen samma ringsignal som Mamma.
Och då börjar mamma leta efter sin telefon och säger till honom.
"ÅÅÅ fan jag trodde det var min". Sen pratar hon med massa människor hon inte känner.
I Masmo filmar vi och vi går runt där och det finns typ inget att göra där.
Jaja allafall. Sen Åkte vi hem. Vi var hemma en stund sen åkte jag och mamma på cirkus eller vad det var.
Nu har jag precis Fixat mig och sen får vi se vad jag gör :)


Tunnelbanestationen i Masmo
Det var fan helt dött där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback