GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Timing!

Idag så skulle jag hålla lektion för min klass..... Det gick inte så bra
Jag skulle lära dem ett kortrick och det är j**ligt svårt att lära ut det om man inte ens kan göra det själv.
Aja vem bryr sig. På  Lunchen tappar viktor sin mat på golvet och jag skrattar som f*n och några typ åttor framför oss får panik och skriker och undrar om dem har fått mat på sig :P
Herregud vad roligt :)

På rasten går jag Jacqueline Oscar och Ayla till Oscars trapphus.
Där sitter vi och väntar tills lampan i trapphuset ska slockna (vi ska gå ner i mörkret)  så vi sitter och snackar.
Sen så skulle Oscar plinga på en dörr och springa och precis när han har gjort det och vi ska springa så släcks ljuset!! SNACKA OM TIMING.


Annars har det inte hänt så mycket. Jag skulle egentligen följt med Maya och Tamara till slussen och sitta och vänta på one Direction vid hilton hotel. Men dem skulle stanna fett sent så jag pallade inte :)
Nu sitter jag hemma och tänker på att städa mitt rum men det är bara en tanke tror inte det kommer hända.

Jaja kanske ringer någon
Hejdå

Harry <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback