GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Jag ska försöka!

Halloj
asså som ni kanske vet så är jag ju sjukt sämst på att blogga och speciellt att uppdatera.
Men jag börjar känna att jag har lite grejer att prata om nuförtiden :P (tror jag)
Så jag ska försöka börja blogga igen.´Men hoppas inte för mycket.....(vänta det är säkert ingen som hoppas)
:P
Men iallafall jag går i sjuan (SNART ÅTTAN)  nu om ni inte visste det.
i Helgen var jag hos pappa och min Kanin (Saga) rev mig hela tiden :P
´Pappas flickvän var med den här helgen. i lördags så Fikade vi på en cafe och sen så tog vi bilen upp till mitt gamla landställe och hälsade på min farmor och hennes syster. Det var roligt :) På söndagen så cycklade vi alla till Vilsta (nåt ställe i Eskilstuna) Där det var jättefint soligt väder varmt och så var det en stor äng och en liten strand.
Där kastade vi freesbe. Sen cycklade vi hem igen :)
Det var helgen :) nu orkar jag inte skriva mer heddå
Ur arkiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback