GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

myskväll med skräckfilm <33

Hej hej!! jag och mina kompisar Esmeralda och Tove hade hade myskväll igår, vi gick först och köpte chips och godis. sen var vi hemma hos Tove ett tag vi åt lunch och så. senare gick vi till hennes mamma för att äta tacos till middag. Hos toves mamma hade hon ett jätte sött marsvin som heter BonBon :)
jag fick hålla i det mkt!
sen gick vi tebax till toves pappas lägenhet där var ingen hemma så vi kunde kolla på skräckfilmen som hette creep
ensamma.
filmen var rätt långtråkig inte speciellt läskig.
men GODISET var gott!! :D
Det var meningen att vi skulle sova över men efter sckräckfilmen ville vi typ inte det.
Idag hade tove fest för hon hade precis fyllt 12.
det var jätte kul vi hade vattenkrig i trädgården.
det var Jag Ella Corre
mot
Tove Lizzy och Tova
vi vann ju OFC!
vi ägde ut Tova :P
sen åt vi glass med jordgubbar och grädde,maränger,strössel och choklad kulor.
Festen slutade fem så då gick jag.
//Trolla Bolla :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback