GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

TOM TITS!

Hejsan idag var vi på tom tits.
Det var jättekul först var vi i ett rum där man kunde göra bubblor med en rockring runt sig och så kunde man göra många oika bubblor. Senare gick vi upp till andra våningen där kunde man lägga bollar  i ett rör så gick banan genom rummet den kunde göra loopar. sen fanns ett rum som var läskigt ett spegelrum som var jättestort och man hittade inte ut. sen fans det en ruchkana som var jätteläskig den gick ut ur huset så man såg ut till frittfall när man åkte. Sen fans det som en vägg där om man gjorde en rörese så fotade den om man tryckte på en knapp, så var skuggan av en kvar. Sen fans det en klättervägg som man kunde göra olika ekar med. om man tryckte på en knapp så skulla man T.ex samla så många röda grepp på en minut. Dem som lös skulle man gräppa. Sen sa den hur många man hade samlat. Själv lyckades jag samla 23 st.
Det fanns oxå vandrande pinnar.
Sen fans det sparkcykar som var fe styrda om man svängde åt väster körde den åt höger.
Jag skulle egentligen cyka på en lina ute men den hann stänga.
Det finns mycket mer än det jag har berättat.
men nu har jag ätit Pizza och mamma och Edvin Thai food.
Snart ska vi mysa och äta chips och kolla på tv :D

Trollacool!

Kommentarer
Postat av: JAG=Elly!

Kul du verka ha haft :D <333

2010-05-23 @ 09:30:04
URL: http://ellaager.blogg.se/
Postat av: jag=trolla!

aa skit kul det fanns massa vatten experiment oxå! <33

2010-05-23 @ 14:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback