GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Igår/idag!

Shoo brree!
Igår var jag ute med Leon, Ella och Cornelia  :D
Vi körde 13 på parkeringsplatsen. Det var jättekul!
:D Efter att Ella hade gått klättrade jag och Leon upp på taket på någon byggställning :D
Sen hittade Leon nåt rum i bygghuset och så gick vi in där det var jättemörkt om man stängde dörren. Vi satt där i mörkret och lyssnade på musik och tog bilder som blev as läskiga :)
Sen när jag kom hem städade ja lite och efter det kom mormor och hämtade mig och Edvin.
För vi skulle på restaurang då tog jag spagetti bolongeze  :)
När vi kom hem somnade jag på soffan.
på morgonen drack jag varm choklad.
Sen åkte vi till mamma igen.
VI var ute i parken med Havde det var jättekul! :)
Nu sitter jag vid datorn och bloggar :love:
Hejdå!
bilder som leon tog på sig själv! :)
ahahhahah hejdå! ;)

Kommentarer
Postat av: simone

söta foton :D

2010-10-06 @ 11:57:17
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback