GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Skräckis kväll! :D

shoo igår var jag med min kompis och kollade på skräckfilms kväll!
Förts gick vi och handlade chips och godis. Sen köpte vi pizza till middag.
Vi hyrde filmerna the grudge 2 och fingerprints!!
Dem var skit läskiga! Efter båda filmerna var klockan typ 12 så vi började kolla på Ice Age men jag somnade efter halva filmen XD. Men det roligaste var när jag skulle öppna chips påsen :D då tog jag ur all luft så det small! men den öppnades underifrån och det sprutade chips :P HAHAH
Esmeralda la sig på golvet och börja as garva :D
Aja nästa dag så kollade vi klart på ice age medans vi åt frukost.
Sen frågade Ella om vi ville göra något.
Då gick vi ut till skånis och klättrade upp för taket.
Men Ella var typ tvungen att gå efter en kvart :(
Men men, När klockan blev halv 2 var jag tvungen att gå för jag skulle på kalas till mammas kompis det var jätte roligt där :D
Sen gick vi hem och kollade på 9 11 hemskt! men jag sommnade på soffan...tror jag ;)
Allafall idag fyller havde 1 år!!!
Så vi ska till landet och fira :)
bilder kommer efter det. :)
sorry för den dåliga uppdateringen oxå :S
aja vi ses
Puss
här är omslaget på the grudge 2 och fingerprints
godmorron godmorron!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är bra :) <3 har du haft en trevlig helg?

2010-09-12 @ 11:08:03
URL: http://tixis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det har jag haft :)

2010-09-12 @ 12:11:06
URL: http://tixis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback