GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Tagga från mitt liv!!

Asså du som skriver taskiga kommentarer på min blogg.
Tagga från mig och skaffa ett liv annars kan du lika gärna gå och dö!!!
Tror du att jag tar åt mig av dina fucking ord så tror du fel jag bryr mig aldrig om vad idioter säger så det är
bara att ge upp din fitta och fan vad omoget att inte ens stå för sin kommentar och skriva namn!!!!
Men jag tänker fan spåra din IP! Så du ligger risigt till.
Om du tyckerdet är så tråkigt och irriterande läs inte min blogg då förfan!!!!
Haru inget annat att göra?!
så du borde söka hjälp du mår seriöst inte bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Heej, jo det är bra!

2010-09-29 @ 19:58:07
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/
Postat av: bbitch . -.-

A din va ju mycke finare då.

skitpårej .



cool du är som går t andra och dampar loss .

jävla tönt .

2010-09-30 @ 13:54:13
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback