GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Today!

Hejsan idag var det slöjd och bild :)
På slöjden skulle jag hjälpa vallen med hans kudde men det blev helt fail :rolleyes:
På lunchen satt jag och as garva till typ inget men det var fett kul.
På bilden skulle vi typ göra nåt sånt här:
Öland Öl+And=Öland.
Men efter skolan var jag på fritids och spelade frågespelet.
Sen kom mamma med Havde, Då gick jag Emma Ella Laura och Hc ut och spelade fotboll.
Det var jag och Hc från början och då vann vi lätt!
:) Men sen bytte vi lag.
Efter det så gick jag och mamma till Konsum och handlade mat och vi var tvugna att handla en läsk för
mamma var as sugen på det :S
Men, Men. Nu sitter jag hemma och bloggar lite :D
HUr är det med er? :love:
Ps: EN LÅT :D

Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

sv; Okej va bra :) det är bara bra här med!

2010-09-22 @ 15:36:26
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback