GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Today!

Tja allihopa idag var det prov jag fick alla rätt :D
Och efter lunch var det vaccination. :S :bigeyes: ;(
Jag Alie Fanny och Corre gick sist.
Det gjorde fett ont!!
Men på lunchen var det stuvade makaroner med falukorv! :)
Det var skit gott men man fick bara ta 4 bitar men Alice gillade inte korven så jag fick hennes :D
På gympan gick jag Esmeralda och Alice runt hela skolgården hela tiden :)
Det var jättekul.
Allafall sen fick vi vara på fritidsklubben och göra vad vi ville :D :love: :cool:
:rolleyes: Efter skolan gick jag hem för jag skulle till pappa men nu sitter jag hemma och väntar på att vi
ska gå till tåget :) Aja harebra
:thumbup:

Kommentarer
Postat av: Chawo

Googla deet.

'Cursor'

2010-09-26 @ 19:04:48
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sugen på att få längre ögonfransar ??



Passa på och tävla om ögonfransnäringen RevitaLash på min blogg !

2010-09-26 @ 20:37:05
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback