GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Today!

Tja!
;) Idag hade vi tyska :P Vi skulle sjunga nån låt som gick:
Grün grün grün sind alle mine kleider.
Sen gick jag och sjöng den resten av dan :D
Efter skolan gick jag corre och Emma till Bleckan det var jätte kul för när vi skulle hoppa
på hoppsakerna så ramlade jag baklänges och jag bara satt där och garva!
:) Sen när vi skulle åka på snurrgungan så skulle jag hålla i mig och så råkade jag knocka till corre XD
Och nä vi åkte andra snurrsaken så ar det en stor vattenpöl runt så jag as garva när corre studsade i den så allt skvätte  upp på henne :P
:P Men sen hade jag och corre sandkrig hahha XD :D
Och Emma försökte få runt gungan över gungställnngen med det gick inte så bra :S ;)
Sen gick jag hem :P
Nu ska jag bada och sen ska jag kolla på idol :D
vi ses puss
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback