GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ fika eller inte?? :)

Tjena tjena

idag var Jag, Pappa, Rebecka och Edvin ute i stan och handlade kubb (spelet) Sen gick vi och Fikade men jag tänkte först att jag inte ville men sen så ville jag :)
jag tog nåt slags marshmallow choklad grej med strössel och varm choklad med grädde och mini marshmellows :D (happy face) Sen var jag fett mätt :P sen gick vi runt lite i stan och kollade och det var jättevarmt på vägen hem men jag hade sparkcykel så jag åkte lite före :)
Aja snart ska vi väl äta också ;) Men sen ska vi testa det nya kubbet :)
ska gå ner och kolla lite på tv nu :)
vad ska ni göra?? =)

Ha en bra kväll :) Puss


(bild från mitt fönster) ;)

En låt :) 
 


Sorligt hon begick självmord 3 nätter senare :'(

En till bra låt :)



Kommentarer
Postat av: cajsa^

sv: allt ä bara bra! själv?:)

2011-07-19 @ 20:55:55
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback