GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Hej alla GLADA människor jag har börjat blogga igen :)

Tjena! :D
Jag har typ inte bloggat på ett år men nu så vill jag börja igen :) :P
Aja igår så var jag, Esmeralda och Lizzy i årstaviken och badade ;)
Jag hade inga badkläder med mig men det var så varmt så jag badade i BH och trosor :)
Efter det var Esme tvungen att gå och då följde jag med henne.
Vi åt kyckling spett hemma hos henne.
Sen gick hon och jag till vita bergen och åt lite kakor (det var bara jag som åt) :P
Sen gick jag hem :)
Idag ska jag passa havde (lillebror) Kl 16 00 ska fråga emse om hon vill hjälpa till.
Sen ska vi gå och hyra skräckfilm och gå hem till henne och ha filmkväll :)
Looking forward to that :D
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv; jotack det är bra med mig, själv? :)

2011-07-08 @ 18:51:02
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback