GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Onsdag!

Tjenare idag så har jag inte gjort så mkt annat än att spela kubb och kollat på Tv men mormor och lars var här på morgonen :) Nu så ska jag väl snart gå ner och kolla på film :) <3  Rebecka åkte för en stud sedan och det konstigaste var att antonia (min kusin) Sprang bakom oss och sa: Edvin Trolla! Jag ba: Öhmm vaa? Jag hann kanppt se vem det var innan hon kramde mig :P Sen satte hon sej brevid Rebecka på tåget :P random: Vafan gjorde hon där ;) Heheh. Men i morgon så ska vi till någon slags riddarby och göra lite roliga grejer :P Kanske inte hinner blogga imorrn men uppdaterar senare på kvällen så fall :)

Ha en bra kväll :) PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback