GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Picknik :)

Tjena! kom hem för en stund sen. Har varit på picknik i vita bergen med esmeralda havde mamma och håkan
Vi gjorde ägg smörgåsar och tomat ost gurk mozzarella smörgåsar :) Jag åt typ 2 st sen var jag helt proppmätt vi hade vindruvor frukt kakor kex och allt med oss :P
Det var nån gubbe som hela tiden och gjorde nån thai chi typ i 3 timmar :P
Jag drack as mycket vatten så när det var helt tyst i parken rapa jag skithögt (akward)
:S Esmeralda satt och garva i 10 minuter efter det :P
Sen var Esmeralda tvungen att gå och då gick vi allihopa :)
Nu har jag precis ätit lite kakor och sitter och chattar med esme :P
Funderar på om man skulle se på film snart eller så :P ;)
bilder komer sen <3
godnight :) :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback