GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

♥ Sorry för....

Sämsta uppdateringen :/ Men jag pallade inte :P
Hei-na åkte hem här ifrån för några dagar sen ;) Vi hade skit kul.
När vi var ute så var det några killar på cykel som åkte förbi. Och vi sa: snygg kärra! Dem sa: A till skillnad från er (Jag hade sparkcykel) Så jag börja jaga dem med sparkcykeln och dem: Förlåt förlåt den e skit snygg :p
vi såg dem ett par fler gånger sen. Men men igår spenderade jag de mesta av min dag i bilen, För vi skulle lämna farmor, hämta Rebecka (min storasyster) Hem till mig (min mamma) Hämta edvin, åka till banken och skriva på några papper och sen hem till Eskilstuna :S lång resa :P
Aja när vi kom hem åt vi fiskbullar och jag bakde en kladdkaka som är slut nu (typ) :( :P 
i förr går så fyllde min faster år då åkte vi upp till min f.d sommarstuga :) Och hälsade pådet var jättekul min kusin hade fått världens sötaste hundvalp som hette silver vet inte vilken ras)
Men det  var verkligen skit kul det var massa av mina andra kusiners kompisar som var där men eftersom att mina kusiner kommer från england så var jag tvungen att prata engelska hela tiden men det gick bra :)
och jag har blivit bra på pingis :D
Och dagen innan det så var jag och farmor på en promenad till centrum och fikade och kollade i affärer och jag fick ett naglack :) 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)
Ha en bra dag!!! :) Hejdå

Ett armband som jag köpte för ett tag sen :)

fint?? :)

 naglacket  av farmor :D

Hehe jag vet att jag är lite konstig men
det är tråkigt att vara normal :P (says me)


Dagens Outfit ;) <33


Kommentarer
Postat av: lollo

sv: tackar :) jadå, sj ? :P

2011-07-19 @ 13:51:57
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback