GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

En Dag på T-Centralen Hahahahah

Heej asså jag skulle möta min syrra på tc och så skulle vi ta tåget 14 44.
Så jag kom dit typ kl 7 min över 2. Jag skulle inte möta Rebecka förräns kl halv, så jag står och väntar där.
Sen när jag märker att kl är 14 39 och Rebecka Hade inte kommit än!!
Så jag går och köper pengar till mobilen på pressbyrån. Sen så ringer jag henne.
Och hn sa: Ja men du kan gå upp till Perrongen så möts vi där.
Jag sa: Neej med det är bättre att jag väntar här.
Rebecka: Ja Okej men då Kanske vi måste springa lite...
LITE LITE????? kl var 14 40 tåget går 44 Springa LITE???
sen kommer hon kl 14 42 och vi springer som fan. Sen när vi kommer till spåret så ser vi tåget. (tror vi) Sen märker vi att det är tåget på perrongen bakom.
Så Vi missade tåget. Vi går och köper kaffe och funderar på när nästa tåg går..
Det gick kl 16 55. DET ÄR 2 TIMMAR SENARE!!! Så vi gick runt i alla Affärer.
Sen sitter vi och väntar på att vårat nummer till nån slags information ska ropas upp.
Tog Ca en halv timme.
sen gick vi till Åhlens City och kollar på massa grejer :) 
Och så Står vi Och Garvar As mkt för allting ASSÅ FAN VAD KUL DET VAR :P
Jag och hon står där och typ tappar andan för vi garvar så mkt..
Sen ville rebecka köpa sushi :) Men det gjorde hon inte :)
Tillslut kom tåget och nu sitter jag här i soffan :)
Det har tydligen hänt Rebecka många gånger Hon missar typ alltid tåget :P Haha
Hahah det var min dag :)
Puss

Jag och Rebecka Glada Av att vara hemma
ÄNTLIGEN

Kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback