GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Förlåt för sämst uppdatering......




Hej sorry för dålig uppdatering..
Igår var jag med mamma till doktor för hon har tydligen varit sjuk fett länge nu:(
sen skulle jag och mamma gå till götgatskbacken och kolla på BikBok men hon orkade inte det..
sen gick vi hem ochdå kom farshan och hämtade mig Edvin (min bror) Och ¨hans kompis..
sen när vi kom hit åt vi varmkorv med bröd sen slappa vi bara framför tvn.
Sen kolla jag Edvin och Krille (edvins kompis)
American pie the naked Mile. Haha Fan vad den e kul
Jaja idag vet jag inte vad jag ska göra :)
bloggar mer senare och om dagens Dresscode
Puss

Puss Älskar dej KÄMPA nu =) <3333


Kommentarer
Postat av: Esmeralda <33

Bring it baby! Älskar dig med pusss <3

2012-01-03 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback