GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Friday 13nd

Omg asså jag har inte hunnit blogga på hela dan.
Asså nu tror jag på fredag den 13de asså shit! jag försov mig imorse!! Och Kajsa i andra klassen typ ramla och hela knät svullnade stackarn :(
Sen typ viktor bröt handen eller vad det nu var....
Och jag typ halkar hela tiden :P
Jaja Idag hade vi 8-kamp på Idrotten. :(
GUD  vad jobbigt det var!!
E typ helt slut!
Efter skolan gick jag hem till Maya och vi skulle spela in en skräckfilm :P
Den blev faktiskt ganska bra. Men vi är inte klara än. Maja råkade glömma släcka lampan när jag filmade i badrummet
Sen glömde hon stänga av vattnet :P
men vi hann inte så långt.
Sen när telefonen ringer skriker jag fan as högt.
shit vad rädd jag blev :P
sen lekte vi med en min laserpekare med hennes katter... HAHA DEM BLIR GALNA!
Jaja har bara latar mig hela kvällen..och ätit godis. Hahah det e typ storm ute.
Jaja ni ska få lite bilder.
(mest på Mayas katter)
Ha en trevlig kväll
Puss
 
  Hahahaha shit vad söt ;)



MAYA...HEHE
SMYGFOTAR

Maya :P hehee

ganeshh


söööööt va!!?? <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback