GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

&Hearts; Its A Good Start



TJA :)
Har typ nyss vaknat var uppe till 4 igår javet det är inte så länge men pallade inte :P
Igår så fixade vi i ordning Maten Vi gjorde nån slags korn paj :)
Efter det drog jag till ESMERALDA somsagt..
Hon hade gjort en fett god vitchooklads pannacotta
fett grym hon va :)
vi hade tråkit sen och då bestämmde vi oss för att Spela EYE TOY
Men det var typ Cp och starta om sig hela tiden :)
Men sen drog vi ut för att kolla på fyrverkerier :) Vi typ hittade ett helt öde ställe där man såg fett bra :)
Vi stog typ där dem smällde och jag hoppa till hela tiden.
Jag försökte få några på bild men dem e inte jättebra.
Sen gick vi tillbax till Esme och vi kröp ner i soffen med en flispläd :)
Sen drog jag hem :) Det var allafall jättekul!! :D
bloggar om dagens DRESSCODE senare :)
nu får ni lite bilder
<33

kopierade bilden från: http://esmeii.blogg.se hoppas de va okej :)


Jag skulle Baka pajdeg :)

fan vad grym man e :)



nån smällde bakom huset :)


Den här var grymmast:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback