GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Pinsamheter...




Hej!
Nu ska jag berätta en sak om pinsamheter.
Om du är tonåring och tycker allt är Pinsamt..så......SLUTA MED DET!
folk bryr sig inte om du halkar eller går på toa i skolan eller vad det nu är som är så Pinsammt.
För alla tänker likadant! Alla tycker att saker är pinsammt.
Och om du slutar bry dig om vad alla andra tycker och tänker. Så kommer folk i din omgivning att göra likadant!
Då kommer inget vara pinsamt längre. Om du tänker att du halkar
  Sen tänker du HERREGUD vad pinsammt!
Så är det ju DU som gör hela situationen pinsam
Som jag har skrivit i lite tidigare inlägg: Det du tänker händer.
Men om du istället bjuder på dig själv och skrattar åt dig själv kommer folk börja skratta med dig och inte åt dig.
Sen händer det inget mer.
Men om du låtsas som om inget har hänt. Så kommer folk veta att du lider av det. Och börja prata om det i skolan bara för att reta dig.
Så nästa gång du tycker att något är pinsamt.

BJUD PÅ DIG SJÄLV!

Nu bombar jag med EGO-PICS










Jeans: Kappahl
Blå tjocktröja: Bikbok
Grönt linne: Okänd.
Benvärmare: H&M
(jag vet man ser inte så mycket)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skickade tyvärr fel adress den nya dagens blogg är här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-1.html#comment

2012-01-14 @ 12:26:20
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback