GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Shit Shit Förlåt

Asså gud förlåt har typ varit helt upptagen med att fixa med bloggen så har inte hunnit skriva några inlägg :/
Har precis kommit hem från tåget nu :) Så jag är tillbax i stockholm :)
Jaja Idag ska jag på Disney on Ice i Globen

Asså fan vad jag e trött....Gick och la mig kl 2 igår och gick upp kl 8 :O
Asså gud jag kollade på Världens Äckligaste Programm igår Jackass 3
fyfan vad kul  Äcligt det var!!!
Dem typ satte in en preson i en baja maja asså typ dass
sen sköt dem upp honom i luften och allt bajs bara......AA ni kan tänka er vad som hände Och så filmar dem det fyfan jag Spydde BOKSTAVLIGEN
SEN limmade dem fast en killes rumpa på en fettos mage och han hade hår på magen så när dem drog loss varanrda så hade han hår på rumpan Oh fyfan Och detvar tusen massa äckligare saker
dem drack varandras RUMPSVETT!!!!
JAJA NOG OM det ni kan spy av att bara läsa det här :S
Jaja ni ska få dagens Outfit snart :) <3

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback