GratisdesignFacebookBloglovinVideoinstruktionerTjäna pengar

Sho

Heej sitter i bibblan Med Jacqueline och förlåt för jag inte har bloggat typ på fett länge har inte haft nåt internet
Alla fall igår var Jacqueline och Maya hemma hos Mig asså gud vad kul det var...
Vi skulle  spela typ nåt spel (försökte) Sen satt vi och försökte fånga russin i munnen och Jacqueline satte typ i halsen HAHAHA satt och grava fan as mkt Sen drog mAYA HEm. då satte jag och jacqueline oss och åt.
Pannkakor ehehhe
Sen när vi skulle koka te så glömde vi bort vattnet så det var på i typ 40 min vi satt och kolla på tv istället hahahh
Sen klädde jag ut mig i morshans perkuker sen var hon tvungen att gå.. Bilder kommer ikväll
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback